Klachten 2017-11-08T12:53:34+00:00
Een klacht
Wij willen onze logés zo goed mogelijk begeleiden en ondersteunen. Ook naar de wensen van ouders en verzorgers luisteren we graag. Openheid en betrokkenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het ondanks gebeuren dat iemand een klacht heeft.

Praten helpt meestal al
Het kan voorkomen dat een kind, jongere, ouder of verzorger ontevreden is over de geboden zorg. Bijvoorbeeld omdat men de keuze van een begeleider niet terecht vindt of omdat er in het contact met het logeerhuis dingen zijn misgegaan. De ontevredenheid kan altijd bij de locatieleiding worden gemeld. Het liefst zo spoedig mogelijk, zodat er snel een gezamenlijke oplossing kan worden gevonden.

Klachtencommissie
Het is ook mogelijk een officiële klacht in te dienen bij de klachtencommissie. De commissie voert een onderzoek uit, bepaalt of de klacht terecht is en doet uitspraak over wat een oplossing zou kunnen zijn.

Voor contact met de klachtencommissie kunt u contact opnemen met:

Stichting Zorggeschil
Postbus 1021 7940 KA Meppel
06-12583075
9.00 tot 17.00 uur (ma t/m vr)
info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl